Diamond Snow

Wednesday, May 21, 2014

Maafkan Saya, Awak...

Maafkan saya sebab terlalu cinta awak...
Saya khilaf sampai boleh terlalu cinta!
Saya tak kisah awak ni panas baran atau tak
Sebab cinta betul-betul dah buat saya buta
Untuk menilai baik dan buruk awak

Biarlah hampir setiap hari
Saya menangis sebab awak
Tapi saya bersabar...
Kenapa ye?

Awak tau tak?
Saya sayang awak di dunia dan akhirat
Awak menyesal ke hidup dengan saya?
Demi awak...
Ego saya, panas baran saya, air mata saya..
Semuanya saya tolak jauh-jauh
Sebab saya takut awak bosan
Kalau saya buat perangai macam tu...
Maaf sekali lagi
Sebab saya tak sempurna

Awak,saya tak pernah ada
Perasaan macam ni kat orang lain
Saya sedar diri saya tak sesempurna orang lain
Tapi saya harap awak
Menilai saya dari segi hati
Bukanlah dari segi luaran
Saya tak dapat jadi seperti
Apa yang awak inginkan

Cinta tu terlalu adilkan?
Betullah kata hadis,
Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik
Dan saya ni kena sedarlah
Yang saya ni taklah baik sangat
Dan saya pasrah atas segalanya... ~af~

No comments:

Post a Comment